ASSALAMUALAIKUM, Baikla , memandang ku jarang buka MY DIARY ne, sekali sekala ku post laa , 1 perkara ne , hal ini mengenai seorang perempuan yang bercinta, hehe ! ar, Entry ini bawa ni, baca kamu LADIES ;D


Wahai gadis,
Jom kenali perwatakan kekasih mu di sebalik tingkah laku spontan mereka.

1) MERENUNG TAJAM
Pernah atau tidak kamu berhadapan dengan lelaki yang mempunyai renungan tajam tika sedang berborak mesra ? sebenarnya perbuatan seperti ini menggambarkan mereka seorang yang peminta dan ingin mengetahui apa yang mampu kamu tawarkan kepadanya. Menyeramkan bukan? Namun, itulah yang diminta lelaki yang berkelakuan seperti ini.

2) RAPATKAN BADAN
Opsss! Rapatnya posisi tubuhnya pada mu. Sebenarnya perbuatan seperti ini pula mengambarkan dirinya mempunyai daya penarik dan kadang kala ia boleh bersifat keterlaluan. Jadi berhati-hati lah wahai gadis!

3) TANGAN DAN BADAN ASYIK BERGERAK!
Terdapat juga lelaki yang gemar menggerakkan anggota badan seperti tangan dan badan apabila bermesra. Lelaki seperti ini merupakan seorang yang cukup bertanggungjawab dan mempunyai perasaan cinta yang sangat mendalam. Pergerakan ini mengambarkan bertapa besar cintanya pada kamu.

4) ANGGUK KEPALA

Kebiasaannya lelaki mengangguk kepala bermakna ‘faham dan jelas’, tetapi lelaki yang sentiasa menganggukan kepala ketika berbual tidak kiralah sama ada sewaktu mendengar kamu beleter ataupun dia yang sedang bercakap bermakna dia adalah seorang lelaki yang sangat mengambil berat dan sentiasa memikirkan kamu!

5) GEMAR BERDIRI

Kalau kamu duduk ketika bercakap, manakala si dia pula berdiri, lelaki jenis ini sebenarnya seorang yang gemar mempengaruhi dan mengongkong kehidupan kamu. mereka juga dikatakan sebagai seorang lelaki yang suka mempergunakan kamu khususnya untuk kepentingannya sendiri.

6) SENSITIF JARAK
Pernahkah kamu berjumpa dengan lelaki yang tidak keruan dimana kalau kamu berdiri mahupun duduk si dia akan menghadkan jarak tertentu agar tidak terlalu rapat? Lelaki seperti ini bukanlah cuba menjauhkan diri dari kamu tetapi si dia lebih mementingkan keselesaan ketika bermesra. Mereka lebih di kenali sebagai lelaki yang memahami kehendak dan kemahuan pasangan mereka.


7) TIRU LAGAK
Jejaka yang gemar meniru lagak mahupun gaya orang lain ini dikatakan seorang yang mudah terpengaruh dan dikatakan seorang yang mudah untuk di bawa berbincang serta sentiasa berfikiran positif.

SO CUBA TENGOK BETUL-BETUL MANA SATU CIRI-CIRI PASANGAN KAMU ?

No comments:

Post a Comment